LOCO

De sista dagarna i Barcelona var helt loco, jag har aldrig haft så kul förut!  Min kära vän Olivia kom och gjorde mig sällskap de tre sista dagarna.  Första kvällen drog vi till W-hotel och festade loss och kom hem och somnade runt 06.00.  Dagen efter så tog det lite lugnare (bara lite). Då åkte jag, Johanna, Olivia och Elisabeth till en mexikansk restaurang som heter Rosa Negra. Svingod mat med ruskig billig mojito,  en mojito kostade ca 30kr.  Efter restaurang besöket så gick jag och Olivia till shotbaren espit chupitos och shottade några shots, sen ranglade vi hem till våra sängar. Sista kvällen i barca så blev det middag på CDLC, jag verkligen älskar det stället! Sen efter det så fortsatte det såklart med fest. Varken jag eller Olivia ville lämna barca efter den sista kvällen, jag tänker inte gå in på detaljer... haha!
 
Men min resa till Barcelona var bättre än förväntat, den har varit helt fantastisk.
 
PUSS/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0