25 MARS

(Skor från Zara, snacka om perfektion)
_______________________________________________________________________________________
 
Jag har lyckats fått en inflammation i muskeln som sitter under bröstbenet, det för så inåt helvete jävla ont rent ut sagt.  Det gör ont till och med när jag andas.. Och när jag nyser så börjar jag typ tjuta.   Livet äger inte just nu!  Jag har fått någon medicin som ska lindra detta, hoppas det går fort bara.  
 
Jag har inte bloggat så mycket pga jobb.. Mina vänner tjatar på mig att jag borde uppdatera mer, men jag hinner inte.  När jag kommer hem från jobbet så är jag dödstrött!  Förhoppninsvis så blir det bättre när jag har fått i ordning på mina rutiner,  dessutom kommer jag och Alexnader (min arbetskollega) knäppa en hel del bilder som jag även kan använda som bloggmaterial. Awesome!
 
Fick tillbaka min deklaration idag, jag ska få tillbaka 15 000 på kontot. Känns förjävla gött, skulle dock behöva de pengarna nu! Då ska jag ta mig själv på en liten shoppingtur någonstans, unna mig lite!  (Som om jag inte gör det annars, vem försöker jag lura?)  Nu ska jag försöka vila lite så att jag kan ta mig till jobbet imorgon.. Tjao!
 
PUSS/C
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Köpte såna skor och fick hem de idag, lite för stora för mig. Storlek 36 om du är sugen!

2013-03-27 @ 21:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0