TJEJLOPPIS

 
På torsdag kommer jag och min kära vän Ellen ha en liten tjejloppis i hennes lägenhet. Anledningen till varför vi anordnar denna loppis är för att både Ellen och jag ska flytta, Ellen ska flytta till Stockholm och jag ska flytta till ett annat land (är iallafall tanken). Därför behöver vi göra oss av med lite kläder.  Vi kommer bjuda på lite lättare tilltugg och något att dricka till, förmodligen läskeblask.
 
Om ni skulle sugna på att titta förbi så skicka ett mail till mig eller Ellen på facebook så informerar vi er om adressen. Superskööööj!
 
PUSS/C

Kommentarer
Postat av: Soffan

för oss som inte kan närvara, kan du inte slänga upp lite bilder o priser på vad ni kommer ha här på bloggen ? :D

2013-01-09 @ 15:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0