CRAZY WEEKEND

(Bilder från i fredags)
 
I fredags hängde jag med Charlie och Andreas, vi besökte världens bästa shotbar. Helt jävla sjukt. Den heter Espit chupitos och ligger på Carrer d'Aribau.  Man kan välja mellan 600 shottar! Dock ganska trångt därinne så man får typ kriga sig fram.  Efter shotbaren så drog vi till opium och dansade loss,  hade en grymt bra kväll!  
 
Igår var vi på en förfest i Gotico då polisen kom och knackade på dörren. Tydligen var den någon granne som hade kallat på farbror blå.  Polisen vägrade släppa ut oss om han inte fick tag på ägaren av lägenhetens pass.  Sen hotade de med att de skulle gripa alla om de inte fick en tjejs pass.  De kallade henne dessutom hora och diverse ord.  Poliserna är verkligen dumma i huvudet här, helt sjuka i huvudet.  Allt löste sig till slut som tur var!
 
Ikväll ska vi till W på middag, det är ett hotell som ligger precis vid havet.  Ska bli spännande, jag har hört att utsikten är to die for.  Jag är hungrig som en varg också, så jag hoppas att maten är god. hehe.
 
PUSS/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0