20 FEBRUARI

 
Jag och Elisabeth överaskade Alex och Emelie med fruksallad och glass, så jäkla gött!  Ikväll har jag kollat på true blood och de andra har kollat på fotboll. Jag älskar verkligen att kolla på serier, när jag har börjat kolla på en serie så är jag fast.  Sen har jag har även skypat med bästa Sandra, hon kommer hem till Sverige om en månad. Jag kommer krama ihjäl den människan, jag saknar henne så himla mycket!!
 
Föresten, jag har hittat min soulmate när det gäller att vräka i sig onyttiga saker.  Elisabeth som jag bor ihop med här i Barcelona gillar att "moffa" precis lika mycket som jag. HAHA!   FUCKING AMAZING! Vi bara skrattar åt varandra när vi sitter och vräker i oss.  Dock måste mina ätvanor ändras när jag kommer hem, men jag har fortfarande 7 dagar kvar att MOFFFFA med min kompanjon!!
 
PUSS/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0