1 APRIL

 
(Olivias och mina fötter i barca. GOSH, I miss Barca)
 
Efter fyra dagarna ledighet känner jag mig segare än någonsin, jag känner mig som en stor degklump.  Denna påskhelg har varit väldigt lugn! I fredags åt jag så mycket påskmat så att byxorna sprack, bokstavligt talat. Jag skulle sätta mig i bilen och då sa det "raaaaaaaaaaaaaatch".  Eftersom jag inte visste riktigt hur stort hålet var så vände jag röven mot mamma och hon utbrast i asgarv.   Efter det så har jag legat lite lågt med påskätandet.. 
 
Imorgon ska jag gå upp klockan 06.00 och börja jobba klockan 07.00, så ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt. Iallafall försöka.. Wish me luck.
 
PUSS/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0